Úvod       O nás      

Účtovníctvo      

Daňové priznania       Personálna a mzdová agenda       Ceny       Ostatné služby       Kontakt

Úvod    Účtovníctvo jednoduché a podvojné


  O našej spoločnosti

  Účtovníctvo

  Daňové priznania

  Personálna a mzdová agenda

  Ceny

  Ostatné služby

  Kontaktujte nás

Jednoduché účtovníctvo

V oblasti služieb v režime jednoduchého účtovníctva je naša ponuka orientovaná na dopyt zo strany podnikateľských subjektov (fyzické osoby vo forme samostatne zárobkovej činnosti či inej zárobkovej činnosti; právnické osoby, ktorým režim jednoduchého účtovníctva vyhovuje).

Tento režim je vhodný aj pre osoby (fyzické či právnické), pre ktoré príjem z podnikania nepredstavuje hlavnú činnosť (subjekty s kombinovaným účelom zriadenia či predmetom činnosti). Tretiu skupinu cieľovej klientely predstavujú subjekty nezriadené za účelom podnikania.


Podvojné účtovníctvo

Režim podvojného účtovníctva je určený pre subjekty, ktorých činnosť je obšírnejšia, vyžaduje si hlbšie a rozvetvenejšie členenie spravovaných údajov, pre ktoré jednou z podmienok zmluvných kontraktov je režim podvojného účtovníctva, alebo ktorým vedenie účtovnej agendy v tomto režime vyplýva zo zákonnej povinnosti.

Škálu služieb v tejto oblasti predstavujú najmä:


Hlavná agenda:

  • vedenie peňažného denníka (JÚ)
  • vedenie účtovného denníka a hlavnej knihy (PÚ)
  • klasifikácia príjmov a výdajov ovplyvňujúcich základ dane (JÚ)
  • klasifikácia výnosov a nákladov z hľadiska daňovej uplatniteľnosti (PÚ)
  • vedenie knihy pohľadávok a záväzkov
  • vedenie kníh peňažných prostriedkov
  • vedenie evidencie majetku podľa druhu, zaradenia či účelu
  • vedenie príslušných pomocných kníh
  • spracovanie účtovnej závierky
  • vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov FO či PO s príslušnými prílohami

DPH agenda:

  • kvalifikovanie oprávnenosti a výpočet miery uplatnenia DPH
  • spracovanie daňových dokladov vrátane zaradenia/priradenia na základe ich klasifikovanosti
  • vedenie príslušných DPH evidencií
  • vypracovanie priebežných daňových priznaní
  • vypracovanie a postupovanie súhrnných výkazov
  • posúdenie aktuálnosti a finančnej efektívnosti aktivácie/deaktivácie statusu platiteľa DPH

Ostatné:

  • daňová optimalizácia
  • priebežné ekonomické, účtovné a daňové výstupy
  • prehľady podľa požiadaviek klienta
  • sledovanie povinnosti na registráciu na DPH (pri podnikateľských subjektoch, resp. kombinovaných subjektoch)
  • časové a údajové zabezpečenie daňových registrov
  • prechod z režimu jednoduchého účtovníctva do režimu podvojného účtovníctva a opačne
  • priebežné informovanie o príslušných legislatívnych zmenách
  • štatistické vykazovanie
© 2011 SYKOROVA&PARTNERI, s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Katalóg stránok | Vizitky